hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بهره‌برداری دومین دستگاه دیزل ژنراتور سازمان جهاد کشاورزی در دهه مبارک فجر 

کارشناس مسئول تاسیسات سازمان قدرت

بهره‌برداری دومین دستگاه دیزل ژنراتور سازمان جهاد کشاورزی در دهه مبارک فجر 

با هدف حفظ و پایداری جریان برق و تحقق اهداف پدافند غیرعامل پیشگیری از هرگونه اختلال در روند خدمات رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی در حوزه معاونت بهبود تولیدات گیاهی دومین دستگاه دیزل ژنراتور سازمان با همت معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور جمعی از معاونین، مدیر حوزه ریاست و جمعی از کارشناسان سازمان به بهره‌برداری رسید.

یونسی کارشناس مسئول تاسیسات سازمان قدرت این دستگاه را ۶۳ کیلووات دانست و افزود: این دیزل ژنراتور به محض قطع برق در کمتر از ۵ دقیقه وارد مدار می‌شود و جوابگوی تمامی سیستم‌های رایانه‌ای، سرمایشی و مصارف عمومی ساختمان بهبود تولیدات گیاهی خواهد بود. 

در ادامه مهندس آیینه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده با تخصیص اعتبارات لازم سومین دستگاه دیزل ژنراتور سازمان در حوزه معاونت بهبود تولیدات دامی، آب و خاک و صنایع کشاورزی راه اندازی خواهد شد. 

لازم به توضیح است استفاده از دیزل ژنراتور در سازمان موجب شده در سال‌های اخیر از سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه اجرایی برتر بارها از سوی شرکت توزیع برق استان تقدیر گردد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد